ساغر عسل مامانساغر عسل مامان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه سن داره

ساغر (بهترین بهونه زندگی)

موسسه مطالعه و خلاقیت کودک و نوجوان

1392/3/20 1:50
398 بازدید
اشتراک گذاری

من از اردی بهشت امسال به موسسه خلاقیت میرم و خیلی هم خوشحالم هم چیزهای خیلی خوبی یاد گرفتم و م دوستای خوبی پیدا کردم از ماانی ممنونم که هر روز منو می بره و میاره

من الان دوره تخصصی رو میگذرونم یعنی دوره تجربی خیلی هم درساشو دوست دارم

ما بیشتر درسای عملی داریم یعنی همه چی رو درست میکنیم و خانوم معلم مهربون اونها رو توی آزمایشگاه بهمون یاد میده مثلا مغز ، روده , فک ، قلب ، کلیه و .... گاو و گوسفند رو به کلاس میاره و ما اونها رو جراحی میکنیم اولا هم مون ایش ایش میکردیم اما حالا همه دوست داریم انجامش بدیم

کلاس شیمی هم داریم و مواد رو با هم قاطی میکنیم به قول خانوم شیمی مون ترکیب می کنیم

کلاس فرانسه هم داریم و کلاس شطرنج

مامان راحل میگه بچه باید از کوچیکی کارای عملی انجام بده تا یاد بگیره من نمیدونم غیر از کارای عملی مگه کار دیگه ای هم هست ؟تعجب

شاید مامانی بهتر بدونه من که هیچی نفهمیدم

فعلا خداحافظ دلم واسه شیطونی تنگ شده میخوام برم با عروسکهام بازی کنم مامانم ولم نمیکونه که

آی ی ی ی ی ی  ولم کن میخوام برم بازی کنم گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هیراد و عمه لیلاش
8 دی 91 22:15
*سلام ، امیدوارم روزگار بشما خوش باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
خانم مههههههلم
16 دی 91 22:55
سلام ساغری ی ی ی ی نازم م م م م م م م م م م م م م م م م................... آخ که چقدر دوستت دالم ..................


مرسی خانون معلم مهربون
ساغر و خانم مهلم
18 دی 91 15:08
سلام مامان راحل جونم. الان من و خانم مهلمم با هم هستیم توی موسسه . مامان راحل جونم دوستت دارم که برام انقدر زحمت می کشی.... حرفاتم همیشه گوش میدم ........ دلم واست تنگ شده ...........


ممنونم خانوم معلم عزیزم

منم دوست دارم یه خیلی
دلم واست تنگ شده
خانوم مهههههههلم
24 دی 91 1:21
سلام مامان راحل جونم. الان من و خانم مهلمم با هم هستیم توی موسسه . مامان راحل جونم دوستت دارم که برام انقدر زحمت می کشی.... حرفاتم همیشه گوش میدم ........ دلم واست تنگ شده ........... -------------------------------------------------------------------------------- ممنونم خانوم معلم عزیزم منم دوست دارم یه خیلی دلم واست تنگ شده
نیایش
24 دی 91 1:34
وای خدا قلبم
چه بازیگوشه این دخمله





دخمل کوچولو
10 بهمن 91 18:05
سلام مامان ساغر میشه اظلاعاتی راجع به این موسسی بدین؟





سیمین
13 بهمن 91 21:06
ساغری خاله دلم خیلی برات تنگ شده عزیزم