ساغر عسل مامانساغر عسل مامان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه سن داره

ساغر (بهترین بهونه زندگی)

نظرات (10)

مدرسه مامان ها
13 تیر 90 11:14
سلام مامان مهربون خداوند فرزند پاک و نازتون رو بهتون ببخشه. مدرسه مامان ها منتظر نظرات مفید شماست.
مامان گلي
20 تیر 90 13:42
سلام چه دخمل نازي! خدا ببخشه الهي
دانيال
28 تیر 90 11:21
سلام خاله جون من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم با احترام دانيال
مامان پریا
4 مرداد 90 17:46
با سلام خاله ی مهربون من مامان پریا هستم شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ به آدرس : http://weblogkhoshgelkon.niniweblog.com/ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس http://ghab-o-shishe.niniweblog.com دعوت می کنم
ali
13 مرداد 90 22:24
سلام دوست عزیز ممنون که پیشمون اومدی....... خدا ساغرتونو واستون حفظ کنه و زیر سایه ی شما بزرگ بشه....... وبلاگ قشنگی دارین اگه با تبادل لینک موافقین بهم خبر بدین .....ممنون
نانی
17 مرداد 90 11:18
سلام عزیزم.خدا براتون حفظ کنه
ali
17 مرداد 90 14:58
سلام ممنون از لینکتون...... شما هم با افتخار لینک شدین........
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
25 آذر 90 16:41
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . مطالب وبلاگ من با عكسهاي خانوادگي بروز شد خوشحال ميشم تشريف بيارين نظر يادتون نره لطفا. www.jegheleh.niniweblog.com
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
24 دی 91 1:29
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين
ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين .
مطالب وبلاگ من با عكسهاي خانوادگي بروز شد خوشحال ميشم تشريف بيارين
نظر يادتون نره لطفا.
www.jegheleh.niniweblog.com


ali
24 دی 91 1:30
سلام دوست عزیز ممنون که پیشمون اومدی.......
خدا ساغرتونو واستون حفظ کنه و زیر سایه ی شما بزرگ بشه.......
وبلاگ قشنگی دارین اگه با تبادل لینک موافقین بهم خبر بدین .....ممنون