ساغر عسل مامانساغر عسل مامان، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

ساغر (بهترین بهونه زندگی)

کلاس زیست شناسی

1393/4/19 4:00
530 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیزم

مامان راحل منو تو کلاس زیست شناسی با شاخه ی تشریح ثبت نام کرد.الان چند جلسه ای هست که میرم.خانوم معلمم مهسا جون و خیلی باحاله من این کلاس رو خیلی دوست دارم خیلی چیزها ازش یاد گرفتم. مثلا اسکلت بدن. ساختار مغز اعضای بدن. سلول های گیاهی و جانوری.

من ميدونم که ما از اول یک سلول بودیم توی شکم مامانامون بعد وقتی مامانامون غذای خوب خوردن این سلول ها تقسیم شدن و زیاد شدن و بدن ما رو ساختن و بعد بزرگ شدن و وقت به دنیا اومدنمون شد و خیلی از چیزهای دیگر.

راستی جلسه بعد ما تشریح یک جوجه رو داریم حتما بعد از کلاس بهتون گزارش میدم.فعلا خسته شدم اینقدر به مامانم توضیح دادم.میخوام برم با عروسکم سارا بازی کنم.بای بای

پسندها (2)

نظرات (0)