ساغر عسل مامانساغر عسل مامان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه سن داره

ساغر (بهترین بهونه زندگی)

ادامه ی کلاس زیست شناسی - تشریح جوجه

1393/4/26 3:37
1,229 بازدید
اشتراک گذاری

موسسه خلاقیت ساری

سلام به همه ی دوستام

مامانم گیر داده از کلاست بگو آخه چند بار تعریف کنم خوذش عکسها و فیلم ها رو دیده ها ام بازم ول کن نیست ...

چی بگم مامانمه دیگه .

خب امروزززز  آره سه شنبه است ما کلاس تشریح داشتیم خانوم معلم یعنی مهسا جون یه جوجه اورد تو کلاس ما همه کلی ذوق کردیم . من . مانلی و پرند و ...

اول یه دستمال برداشت بهش الکل زد یعنی ما فکر کردیم الکله ولی اسمش اسمش .....یادم رفت چی بود مامان؟

آها اسمش اتر بود اونو گذاشت جلوی نوک جوجهه اون بی هوش شد . نمردا بیهوش شد مثل آدما وقتی بی هوش میشن برای عمل کردن بع مهسا جون یعنی خانوم معلممون بالهای جوججه رو با سنجاق به اون یه چیز سفید چسبوند من نمی تونم اسمشو بگم مامانی میگه (یونولیت) بعد با کمی آب پرهای روی شکمشو کند و با چاقوی جراحی شکمشو باز کرد از مهسا جون پرسیدیم دردش نمیاد گفت نه چون بیهوشه قلبش داشت میزد تلپ تلپ تلپ قلبش هم مثل قلبی بود که من پارسال درست کردم . بعد ما سنگدون و روده ها و جیگر و بالاخره همی چیه جوجه هه رو دیدیم خیلی جالب بودو من و دوستام خیلی چیزا یاد گرفتیم بعد مهسا جون بهمون قول داد تا شکمشو بخیه کنه تا خوب بشه .

بسه دیگه مامان خسته شدم..........

باشه مامانی حالا عکساتو میزارم تا دوستات ببینن

 

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (2)

حمیده
26 تیر 93 4:48
وای ماشاالله به این مادر دختر دلداروشجاع...
راحله رفاه کار
پاسخ
مرسی حمیده جون
الی
12 دی 93 20:56
به نظرتون واسه این بچه ها زود نیست؟ ما تو کلاس زیست چن نفر بیهوش شدن، این کار اونم با این بچه ها، اونم با یه پرنده ای که بچه ها دوسش دارن البته تو کلاس به بچه ها نمیگن پرنده میمیره ولی کلا برای بچه ها جذابه